Urządzenia do tankowania paliw lotniczych muszą być zgodne między innymi z normą EN 12312-5:+A1:2010 z późniejszymi zmianami, dotyczącą urządzeń i sprzętu do obsługi naziemnej statków powietrznych. Dotyczy to także zbiornika paliw i jego armatury, która też musi być przystosowana do przechowywania paliw lotniczych i zbiornik musi być odpowiednio wyposażony zgodnie z normą EN 12312-5:+A1:2010 z późniejszymi zmianami.

W swojej ofercie mamy dystrybutor oraz stacje kontenerową dedykowaną do paliw lotniczych. Dystrybutor do paliw lotniczych o wydajności 60-80 l/min. z filtrem do paliw lotniczych, miejscem poboru próbek paliwa. Pozwoli to na wyposażenie małych i średnich lotnisk (także lotnisk prywatnych) w urządzenia spełniające dzisiejsze wymagania. Pojawienie się dystrybutora na rynku pozwoli na zaplanowanie modernizacji stacji paliw na tych lotniskach. Stacja kontenerowa do paliw lotniczych pozwoli na dostawy także gotowych stacji kontenerowych do paliw lotniczych, (gotowej stacji paliw lotniczych), która może zastąpić wysłużone zbiorniki i urządzenia, których koszt modernizacji do nowych przepisów jest zbyt wysoki w stosunku do nowych urządzeń z pełną gwarancją. Ponadto dystrybutor posiada dopuszczenie metrologiczne GUM (MID) i jest przygotowany do podłączenia urządzeń zewnętrznych typu tankautomat na karty bankowe, flotowe (stałego klienta), pobierający banknoty, prowadzący rozliczenia paliwa lotniczego dla klientów akcyzowych i bezakcyzowych.

Katalog

Zapraszamy do ściągnięcia katalogu.

Pobierz PDF