
Najnowsza centralka kontroli zbiorników firmy Dover Fueling Solutions (OPW), ProGauge MagLink LX Plus jest wyposażona w doskonały kolorowy wyświetlacz o przekątnej 7 cali z inteligentną technologią dotykową. Jej podstawowe zdolności obejmują obsługę do 12 sond poziomu paliwa (wraz z opatentowaną technologią podłączania wielu sond/czujników jednym kablem pozwalającą ograniczyć koszty montażu). Ponadto można ją rozbudować o statystyczne monitorowanie szczelności (CSLD), elektroniczny ciśnieniowy monitoring szczelności rurociągu (PLLD), przekaźniki i złącza wejściowe, a także do 48 czujników.
Cechy i funkcje:
- łatwy w użyciu interfejs z inteligentną nawigacją dotykową,
- kalendarz obejmujący dostawy, alarmy i ostrzeżenia z możliwością filtrowania według zdarzeń i zbiorników,
- obsługa do 12 sond poziomu paliwa (w tym sześciu z włączonym monitoringiem CSLD),
- jednoczesna obsługa czujników przewodowych i bezprzewodowych*,
- kompatybilność z czujnikami magnetostrykcyjnymi DFS DMP, OPW FMS 924B oraz 924A,
- możliwość monitorowania zbiorników połączonych lub zgrupowanych,
- kalibracja i uzgodnienia automatyczne (ACR) umożliwiające uzgodnienie zużycia i dostaw (wymaga interfejsu POS),
- wyświetlanie objętości zbiornika, objętości skorygowanej, ilość wody, gęstości (wymaga dodatkowego pływaka do pomiaru gęstości), poziomu produktu, poziomu wody i temperatury produktu w poszczególnych zbiornikach,
- automatyczne wykrywanie nieszczelności (nie wymaga połączenia z systemem POS),
- certyfikacja EPA dla statycznego wykrywania nieszczelności zbiorników na poziomie 0,1 gal/h i 0,2 gal/h,
- certyfikacja EPA dla statystycznego monitorowania szczelności (CSLD) na poziomie 0,2 gal/h.,
- certyfikacja EPA dla ciśnieniowego monitoringu szczelności rurociągu (PLLD) na poziomie 0,1 gal/h, 0,2 gal/h i 0,3 gal/h., obsługa do ośmiu rurociągów,
- dzienny/tygodniowy/miesięczny harmonogram prób szczelności,
- sondy są wzorcowane i mogą posiadać świadectwo wzorcowania zatwierdzone przez GUM lub odpowiednik GUM w UE.
- lokalne i zdalne połączenie z komputerem,
- komunikacja IFSF (wymaga dodatkowego złącza zewnętrznego),
- powiadomienia o alarmach: dźwiękowe, świetlne, przez e-mail i wydruk,
- konfiguracja konsoli przez aplikację webową, nie wymaga dodatkowego sprzętu ani oprogramowania producenta,
- interfejs aplikacji webowej dostosowany do urządzeń mobilnych (telefonów i tabletów),
- połączenie sieciowe DHCP i adresy statyczne,
- dwa zintegrowane przekaźniki,
- opcjonalny moduł wejść /wyjść rozszerzający funkcjonalność do obsługi nawet 32 przekaźników,
- obsługa czujników monitorujących.
- raporty dotyczące stanu zapasów, dostaw, historii zbiorników, prób szczelności, zmian roboczych, uzgodnień i sprzedaży,
- możliwość dostosowania do kraju użytkowania (formaty daty i godziny, jednostki miary),
- komunikacja z większością protokołów systemów POS zgodnych ze standardami branżowymi (szeregowa i przez Ethernet),
- opcjonalny pływak etanolu (AEF) wykrywający separację faz,
- pomiar gęstości produktu po zastosowanie opcjonalnego zestawu pływaków,
- możliwość aktualizacji systemu przez USB lub zdalnie,
- druk na drukarce zewnętrznej przez USB lub port szeregowy,
- porty komunikacyjne:
- port RS-232,
- port RS-485,
- gniazdo Ethernet,
- gniazdo USB.
Sondy pomiarowe model DMP.
Dzięki zastosowaniu technologii magnetostrykcyjnej sondy pomiarowe model DMP dostarcza ciągłe i bardzo dokładne odczyty poziomów płynów w zbiornikach. Sonda poziomu DMP spełnia z zapasem wymogi amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska dla objętościowych rocznych prób szczelności na poziomie 0,1 gal/h (0,38 l/h) i miesięcznych prób szczelności na poziomie 0,2 gal/h (0,76 l/h), co zostało potwierdzone odpowiednimi certyfikatami.
Sonda poziomu DMP jest wykonany ze stali nierdzewnej, dzięki czemu doskonale sprawdza się w przypadku benzyn, olejów napędowych, etanolu i biodiesela. Standardowe złącze RS-485 zapewnia szybki i niezawodny przesył danych.
Podstawowe cechy:
- sprawdzona technologia magnetostrykcyjna,
- wersje tylko do pomiaru poziomu lub z wykrywaniem nieszczelności (norma EPA),
- wersje do benzyny, olejów napędowych, biopaliw, LPG, AdBlue/DEF i rozpuszczalników,
- jeden pływak do benzyny i oleju napędowego i LPG,
- obudowa ze stali nierdzewnej odporna na substancje chemiczne,
- zdalna konfiguracja nastaw roboczych,
- montaż w króćcu lub regulowanym wsporniku w zbiorniku (dodatkowy śrubunek),
- dostępny w zakresach pomiarowych od 100 cm do 500 cm,
- opcjonalny pływak pomiaru gęstości,
- opcjonalny czujnik AEF wykrywania separacji faz,
- świadectwo wzorcowania sondy.

Czujniki inteligentne.
Dover Fueling Solutions (DFS) oferuje wiele rodzajów czujników, przydatnych w rozwiązywaniu problemów z zarządzaniem paliwami takich jak przenikająca woda, zanieczyszczenia i nieszczelności. Czujniki te niezwłocznie ostrzegają obsługę stacji o nietypowych sytuacjach z zapasami paliw, które mogą mieć poważne konsekwencje dla stacji i klientów.
Sygnał wykrycia przez odpowiednie czujniki niechcianych substancji, płynów lub oparów powoduje natychmiastowe wyłączenie stosownych urządzeń, np. wyłączenie dystrybutora i uniemożliwienie jego eksploatacji. Większość naszych czujników potrafi wywoływać alarmy dźwiękowe w centralce, aby uniemożliwić natychmiastowe działanie obsługi stacji (bazy paliw).
Dzięki podłączeniu wszystkich czujników przez jeden trzyżyłowy kabel wszystkie centralki DFS natychmiast rozpoznają rodzaj podłączonego czujnika wraz z jego numerem modelu i nazwą niezależnie od ich miejsca montażu.
Podstawowe rodzaje czujników:

Czujnik pływakowy cieczy (dzwonek)
Czujnik oparów węglowodorów
Czujnik optyczny
Ciśnieniowy monitoring szczelności rurociągu (PLLD)
Technologia IntelliSense.
Technologia IntelliSense™ umożliwia monitorowanie wszystkich obszarów stacji, w tym przestrzeni międzypłaszczowych zbiorników, studzienek rurociągów, studzienek pomp STP, studzienek poddystrybutorowych i studzienek kontrolnych (kontrola pojawienia się wody lub węglowodorów). Dzięki podłączeniu wszystkich czujników przez jeden trzyżyłowy kabel wszystkie centralki DFS natychmiast rozpoznają rodzaj podłączonego czujnika wraz z jego numerem modelu i nazwą niezależnie od ich miejsca montażu.
Ponadto technologia IntelliSense pozwala na wielokrotne podłączanie czujników podczas montażu, dzięki czemu unika się osobnego prowadzenia kabli dla każdego czujnika, co generuje oszczędności.
