Dystrybutor do paliw lotniczych BOXTER 10 AVIA firmy LAFON to prawie 30 lat doświadczeń, zaprojektowany w celu maksymalizacji rentowności dla każdej małej i średniej stacji paliw lotniczych.
Zbudowany ze sprawdzonych i trwałych komponentów, przeznaczony do intensywnego użytkowania, łatwej obsługi i konserwacji. Spełnia wszystkie standardy i zapewnia najlepszą jakość w stosunku do ceny urządzenia. Posiada dopuszczenie MID i dopuszczenie do transakcji handlowych (sprzedażowych).

Specyfikacja dystrybutora:
  • wydajność 80 dm3/min., wąż wg EN1361 o długości 15 m., (opcja ze zwijadłem),
  • panele i obudowa ze stali nierdzewnej,
  • pokrywy boczne alucynk, poliester malowany lub opcja całość ze stali nierdzewnej,
  • pompa LAFON GDL 80,
  • przepływomierz LAFON ML80,
  • liczydło LAFON TWIN z podświetlanym wyświetlaczem LED,
  • protokół IFSF lub wyjście impulsowe,
  • zawór stopowy,
  • wanna pod dystrybutor,
  • filtr do paliw lotniczych o filtracji zgodnej z międzynarodowymi normami i przepisami,
  • punkt poboru próbek paliwa,
  • wskaźnik kontroli zatoru w filtrze głównym,
  • pistolet nalewczy DIN 19 dla paliw lotniczych typ Elaflex ZVA z klamrą uziemiającą.
Ważniejsze normy i dopuszczenia:
  • 89/392/EEC i 98/37/EC (Dyrektywa Maszynowa) odnosząca się do głównych wymagań bezpieczeństwa przy projektowaniu urządzeń,
  • 73/23/EC (Low Voltage Directive) zmienionej Dyrektywą 93/68/EC (oznakowanie EC) w odniesieniu do bezpieczeństwa elektrycznego niskiego napięcia urządzeń elektrycznych,
  • 94/9/EC (ATEX Directive) dotycząca użycia urządzeń w atmosferze zagrożonej wybuchem,
  • EN 123-5:2005-A1;2009 dotycząca urządzeń i sprzętu do obsługi naziemnej statków powietrznych (sprzętu do tankowania statków powietrznych),
  • EN 13461-1 urządzeń nieelektrycznych do zastosowania w atmosferze zagrożonej wybuchem – Część 1; Podstawowe założenia i wymagania,
  • EN 13617-1 Obsługa stacji paliw – Część 1; Budowa i charakterystyka dystrybutora paliw, wszystkie części dystrybutora będące w kontakcie z paliwem nie są wykonane z metali nieżelaznych (tylko  metali nierdzewnych), obudowa dystrybutora wykonana jest z blach nierdzewnych.

Dystrybutor do paliw lotniczych, jego część hydrauliczna musi być wykonana z materiałów nierdzewnych i spełniać normę EN 12312-5:+A1:2010 z późniejszymi zmianami. Dlatego nie wolno do tankowania paliw lotniczych używać standardowych dystrybutorów paliw używanych do tankowania oleju napędowego lub benzyny. Dystrybutor do paliw lotniczych oprócz spełnienia normy pod kątem zastosowanych materiałów do jego budowy musi posiadać:

  • filtr do paliw lotniczych,
  • kraniki do poboru próbek paliwa,
  • linki uziemiające.

Oferowany przez nas dystrybutor spełnia wszystkie te wymagania i ma dopuszczenia MID (GUM), można go także podłączyć do systemów sprzedaży lub automatów płatniczych.

Katalog

Zapraszamy do ściągnięcia karty katalogowej produktu

Pobierz PDF

Zapraszamy do kontaktu

Odpowiedz na pytanie by wysłać wiadomość